Oppi ei ole koskaan kaatanut ketään ojaan. Ei edes juoSTEssa.

 
ThinkstockPhotos-626753170.jpg

Treeni-ideologia &
OHJELMAT

Juoksu on yksi maailman helpoimmista harrastuksista. Se on myös helpointa tehdä väärin. Juoksuopiston missio on kehittää parempia juoksijoita ja ennaltaehkäistä loukkaantumisia ja motivaation lopahtamista järkevillä ja joustavilla verkkopohjaisilla valmennusohjelmilla.

Tervetuloa Juoksuopistoon. Meillä tehdään parempia juoksijoita.

Valmennusohjelmat

Valmennukset toteutetaan verkkovalmennuksena, joten voit tehdä harjoitukset ajasta ja paikasta riippumatta.

Juoksuopiston aloittelijan juoksuvalmennus (8 viikkoa) 64 €

Juoksuopiston kahdeksan viikon aloittelijan juoksuvalmennus on tarkoitettu henkilöille, jotka haluavat juosta vitosen yhteen menoon tai osallistuminen yhteislenkeille onnistuu mielekkäästi. 

Juoksuopiston puolimaraton juoksuvalmennus (12 viikkoa) 84 €

Juoksuopiston puolimaraton juoksuvalmennus on tarkoitettu henkilöille, joilla on jo vähän juoksutaustaa ja haluavat kehittyä harrastuksessaan ja osallistua mahdollisesti johonkin pidempään juoksutapahtumaan.

Juoksuopiston polkujuoksuvalmennus (16 viikkoa) 98 €

Juoksuopiston polkujuoksuvalmennus on tarkoitettu henkilöille jotka viihtyvät metsässä ja tähtäävät mahdollisesti polkujuoksutapahtumiin 30 – 60 kilometrin matkoille.
 

Henkilökohtainen valmennus 1-12 kk (149 € /kk sis. alv)

Henkilökohtaisessa valmennuksessa treenaat tavoitteidesi ehdoilla, valmentajan ohjatessa toimintaa viikoittain oikeaan suuntaan. Henkilökohtainen valmennus sisältää:

  • Aloituspalaveri, jossa käydään läpi tilanne tähän mennessä, tavoitteet ja tehdään valmennussuunnitelma.
  • Harjoitusohjelma kahden viikon jaksoissa, päivitettävissä tarvittaessa.  
  • Palautumisen ja kehityksen seuranta.
  • Tärkeiden harjoitteiden ja kisojen analysointi yhdessä.
  • Kilpailuihin ja tapahtumiin suunnitelmat ja valmistautumisohjeet.
  • Reagointi ulkoisiin tekijöihin, stressi, työelämä, sairastelun jne.
  • Asuinpaikasta riippumaton (puh., Skype, sähköpostiyhteydenpito).
  • Ota yhteyttä mikko@juoksuopisto.fi, niin aloitetaan matka kohti parhaita suorituksiasi.

 

Mikko Alakärppä

"Juoksuopiston rehtori"

"Olen harrastanut liikuntaa sekä kilpaillen että kuntoillen niin kauan kuin muistan. Kilpailin hiihdossa 26-vuotiaaksi, jonka jälkeen mukaan kuvioihin tuli pyöräily, juoksu ja toiminnallinen harjoittelu. Tällä hetkellä jaan aikani perheen, liikkumisen ja Juoksuopiston kesken."

- Mikko -

10304704_10153428283563536_2027321046379255514_n.jpg
 

MIKKO PÄHKINÄNKUORESSA

Asuu Kajaanissa
Vaimo ja tytär
Kainuun Hiihtoseura ry puheenjohtaja 2014-2018
Hillers Trail Running Club ry perustajajäsen ja pj 2018

Salomon Ambassador 2018

Saavuuksia kuntoilijana:
Maraton: 3:07:42 28.1.2018, Funcal Madeira
10 km: 0:38:39 7.9.2016, Tunnin juoksu (15 370 m), Kajaani
NUTS Köykkyri 4h uphill race: 1. 2017, 2. 2016, 4. 2015
NUTS Karhunkierros 33 km: 29. 2017, 22. 2016

Tapahtumat 2018:
NUTS Karhunkierros 53 km: 15. 6:21:35
NUTS Pallas 55 km
NUTS Pyhä tunturimaraton 42 km
Vuokatti Trail Challenge 42-115 km
Vaarojen Maraton 42 km

 
color-3.png

Valmennettavien suusta

Juoksuopisto käynnisti toimintansa maaliskuussa 2018 pilotilla, joka julkaistiin sosiaalisessa mediassa. Viikon sisällä innokkaita juoksuopistolaisia löytyi yli 20 henkeä, jotka ottivat haasteekseen kehittää omaa peruskuntoaan mitoittamalla harjoittelunsa arkeen ja elämäntilanteeseen sopivaksi. Tässä muutamia kommentteja pilotin osallistujilta.

Tosi hyvät ja selkeät ohjeet, hyvä kun on videolla ja kirjallisesti niin voi tarkistaa mitä pitikään tehdä, kiitos 😊
— Nainen 34 vuotta, Kajaani
Videotervehdyksesi ovat mielestäni hyviä, selkeitä ja napakoita. Puheesi on luontevaa ja äänenvoimakkuus on videoissa juuri sopiva. Plussaa tänään sähköpostissa tulleista youtube-linkeistä koskien juoksuharjoitteita, jotka olit tehnyt itse!
— Nainen 42 vuotta, Kajaani
Hyvä puoli tässä on se, että tämä ei ole sidottu kelloon, vaan aikataulun voi sovittaa mieleisekseen. Kiitos siitä.
— Mies 38 vuotta, Kajaani
Juoksuohjelma on minun kohdallani ollut todella hyvä motivaattori liikkumiseen ja olen saanut hyviä ajatuksia siitä, kuinka ohjelman jälkeenkin pystyn tekemään erilaisia viikko-ohjelmia itselleni juoksukunnon kasvattamiseksi.
— Mies 50 vuotta, Kajaani

Ota yhteyttä

Nimi *
Nimi
color-3.png

#juoksuopisto